De eerste stapjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu De eerste stapjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu

De eerste stapjes...

Door: tessa yanover

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

De lente is volop in bloei, maar ik ben al bezig met de zomer...
Mensen krijgen spontaan jeuk van al die kriebels. Langzaam krijgen de bloemenvelden kleur en de blaadjes vouwen zich weer open. Lammetjes ontdekken dat ze kunnen rennen, en het broedseizoen is 15 maart van start gegaan, padden steken de weg over en kikkers hebben grote orgies in poeltjes. Lente! Het lievelings seizoen van mijn opa, omdat alles dan weer uit z'n schulp komt. "Het verse groen" noemde hij het. Maar wat hem vooral aantrok was dat ik weer actief werd. Samen fietsen naar het strand, visje happen, ijsje eten... Voor hem was ik de kleine avonturier. Die houden we erin, ouwe!

Na de zomer van 2010 2,5 maanden in tenten geslapen te hebben wordt het vooruitzicht naar deze zomer toch ietsje luxer. Om mijzelf meer te kunnen uiten en nieuwe dingen te leren vlieg ik binnekort naar Mallorca. Waar ik zal gaan werken als fulltime clown :P. Sapperdeflap kan alleen mijn clownsschoenen nergens vinden...(Nee sommige mensen dachten echt dat ik als Clown wegging;)) Ik zal gaan werken in een animatie team met kids, jong en oud:)!
Maar de 1e stappen zijn gemaakt. Het is nu een kwestie van spullen pakken voor (bijna) 5 maanden...
Iki heb er super veel zin in en kan het nogsteeds niet echt geloven! Ik zie dit ook weer als een uitdaging en een nieuw begin! Tuurlijk, ik zal jou wel missen hoor ;)!

Voor de liefhebbers houd ik op deze site af en toe een blog bij met nieuwe avonturen... Om hopelijk ook jou aan het lachen te krijgen ;)

Liefs en alvast een fijne zomer...
Tessa