een duik in een nieuwe wereld week 10+11 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu een duik in een nieuwe wereld week 10+11 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

een duik in een nieuwe wereld week 10+11

Door: tessa yanover

Blijf op de hoogte en volg Tessa

19 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Hola allen...
Ik ben vandaag letterlijk in het dieppe gedoken:P maar later hier meer over...
het lijkt al eeuwen geleden dat ik jullie schreef of dat mijn parents hier waren. Dat tijd snel gaat hoef ik jullie niet nog eens te zeggen. Elke vrije minuut hier is kostbaar als een klein pareltje.
van de week stond ik voor het raam in de woonkamer en keek uit over het grote meer. BAM. Weer een mug dood. Ik dacht terug aan mams opmerking: Zolang maar niet iedereen je opeet...
Ik gaf haar als antwoord een brede grijns. Natuuurlijk niet mam, elke avond nemen ze een hapje van me. Soms zuigen ze iets teveel bloed(onder mijn nagels vandaan).
Ze lacht. Wat hebben we het gezellig gehad samen:). Ik heb onder Luna en met Luna de catsshow gedaan en het was geweldiger dan ooit:D... de maan boven ons zorgde voor een perfect ambiance en onze 11 jarige Luna op het podium was ons toverkatje:).
Alles was voor mij een kick omdat paps en mams vooraan zaten! Om die avond een beetje te kunnen delen had ik een notitie boekje bij me...

Voor een kijkje achter de schermen.
Een stemloze dag, maar nu na 1 week nog gfeen stem hahah.
Gezocht maar weinig succes:P erg leuk vandaag toen ik helium probeerde met de duikinstrector haha.

18.30 kapot. Volleybal gespeeld op het strand in de stromende regen. Echte speleres never give up:P Bij thuiskomst powernapje en relax muziek

19:30 ijskoude douche en rockmuziek

20:oo tijd voor redbull en een hapje food.

20.30 Gezicht in de beits en plamuur gezet. :P daarna kon het tijgerprintje erop. SHIT mislukt... overnieuw beginnen en daarna gelukt:) trots op mijn resultate

21:10 Tijd om mijn nieuwe kapsel in de lak te zetten.

21.20 alles staat stijf van de lak en adrenaline nog 10 minuten. Ik ben er bijnaaa klaar voor. Waar is mijn staart?

21.30 SHOOOOWWTIMEEEEE het publiek in rennend,kruipend, springend. Dansen. tijd voor de proloog. De show vl;iegt voorbij.
JOELEND Publiek:D:D:D

23.00 Tijd om mijn muizenstem te smeren met wat lekkers;)
en een fotosessie.

00.00 EEN GROTE IJSCOUPE Met aardbeien en slagroom... hmm still in de grimm.

Woensdag vrorige week. PALMA DE MALLORCAAA... voor het eerst in 3 monaten shoppen:)!

WEEKEND!!! Beide dagen vrij wauw. Marathon slapen gehouden kon het beter? Heerlijk met paps en mams en johanna. Uiteten. Heimwee naar de griekse vakanties samen.

De avondjes uit zijn voorbij de buren nachten zijn minder gewoorden en ik ben aardig braaf gebleven afgelopen 2 weken :P!

Klaaag muuurrr
Omdat vele van jullie denken dat het non stop party machen is zonder arbeit en volop zon...Deel ik voor een kortmoment ook mijn minder leuke kanten met jullie om ze vervolgens met zegeningen te begroetten:D
1. Een baas die je niet begrijpt en ook nooit zal begrijpen :P minimaal 1 keer in de week een ruzie.
2. BREUK op je lichaam en geest, wat het soms ff zwaar maakt om niet emotioneel te reageren. Geen pauze en in de avond ff snel powernappen en eten.
3.knuffel tekort. ECHT rapzalig gewoon voor een meisje zoals ik hahah. Het zijn de vitamine die je door je dag heen brengen;)
4. niemand die voor je kookt en 2 maanden alleen eten. met 400 gasten om je heen die je aanstaren :P
5. Menig?? Er word simpel weg niet gerageerd op suggesties opmerkingen of leuke momenten van mij. Maar als zij iets hebben dan moeten mijn oortjes gespits blijven....
Dat lucht een beeeetje op, de rest zal ik jullie maar bespraren tenslotte schijnt achter de wolke een zon die het hier 35 graden maakt:P

Sunshineee
waarom ik dit werk doe:D
1. De pretbekkies van de gasten en kids. Die aan je hangen in het zwambad en naar je gillen als ze je zien aankomen.
2. Het prachtige eiland Mallorca! Do i need to say more mam en pap?
3.RESPECT. zo fijn respect te krijgen voor wat je doet. Dat mensen naar je toe komen en zeggen hoe vrolijk je bent dagelijks ondanks lange uren enz. Makes my day/evening.
4. drankje doen met de gasten en dan stiekem doen alsof het cola is:P slappe lach krijgen om hun kids die kiekeboe met je spelen.
5.nieuwe contacten ontmoeten, nieuwe mensen, nieuwe reisplekken en misschien ook partners:)!
6. FUN FUN FUN. dat alles die kleine dingen zorgen voor de dagelijkse voeding die nodig is om vol te houden. Je werk geliefd maken je vrije dagen heilig maken en je de drang voelt naar meer.

MOGUHHHH. bam daar waait mijn deur met een zwaai voor mijn neus dicht. De sleutel?? ligt op mijn bed. DAM! en dan mag je met een kater je deur open maken half slapen sta je met een mes als een mislukte inbreker je deur open tebreken en na 3 trappen lukt het je.... alleen je deur kan nu niet meer opslot niet echt handig haha:P

Uitspraak van deze maand: UND WO ARBEIT ER? zegt de 3 jarige FLo over mij... dankje dat een kid mij als jongen ziet:P de rest van de week ben ik 'hem'. Na 3x uitleggen dat ook tante bep kort haar heeft en zijn babysitter begrijpt het ventje dat ik een meisje ben:P bleehhh zegt hij hahhahaha.

Rokjes avond. Voor het eerst in een jaar weer een rokje aan en 1 uur staan Hola Hopen met zweedse kids:P voelde me als een klein meisje op een zomer avond die buitenspeelt hahah.

Een duik in een andere wereld.
Mallorca. Ik ben me hier na 1 maand thuis gana voelen. Het duurde even ja. Nu ontdek ik en kom tot leven.- ondertussen leets johanna mijn reisdagboek en begrijpt mijn NEDERLANDS wauuuww :P-
Deze maanden bieden mij nieuwe mogelijkheden. Dingen waarvan ik nooit gedacht dat ze ook waar zouden worden. Feestjes die ik al in tijden niet zo gehad heb en fantasiën en dromen die uitkomen? Wauw, dat is wat Mallorca met mensen doet. Iedere animator krijgt een ander leven hier. De zon is terug letterlijk en figuurlijk 30 graden en meer... De frisse wind op zee blaast mijn hoofd leeg. Hier sta ik dan. Werderom in de achtertuin kijkend hoe de vliegende vissen door de lucht springe. De vleermuizen hun maaltijd bij elkaar vangen en het kalme water zachtjes heen en weer gaat op het ritme van de wind.De lucht kleurt wederom goud geel oranje. Het water word paars. Dag mister Sun. en hij verdwijnt met een zucht achter de gele bergen.
Deze week kwam ik weer tot leven mijn kidsgroep is er weer het hoogseizoen is begonnen!
Het leven hier zet me elke dag aan het denken. Vandaag heb ik een nieuwe sprong genomen. Het koste wat moeite en energie maar ik zie het al voor me. Mijn PADI duikdpiloma en de rest van mijn vrije dagen in mallorca met de crew mee scuba duiken. Vanochtend 4 uur lang dvd's bekeken met theorie en daarna mijn uitrusting samen gezocht. Lessen gehad en oefeningen gedaan. AUW wat doet het pijn water in je neus en ogen te krijgen onderwater, maar ik moest mijn duikbril op en af zetten in water en mijn zuurstofmond stuk ook in het water smijten. Voor als er iets mis gaat moet je het snel kunnen vinden. Ik graai naar mijn mondstuk en inhaleer diep. SHIT. dit gaat niet goed.
Na op rust te zijn gekomen en mijn Buddie mij een relax teken geeft en een ok teken kunnnen we veder. 4 kilo om mijn middel en 4 kilo in elke zijde van mijn duikset. Plus de grote fles zuurstof op mijn rug. Ik check mijn BAR en we hebben genoeg om de oefening voort tezetten. Later hier meer over want volgende week kom ik in de ECHTE wereld... Waar ik het zeeleven kan aanraken en zien. waar ik mag spelen met de vissen en nog meer. Want hij vind dat je 1e duik je plezier duik moet zijn die je never ever mag vergeten. Mijn buddie/instructor is geniaal en de mannen zijn erg grappig. Het word een nieuw wereldje waar ik terecht ben in gekomen. Duik na duik...

Lieve groet.
Tessje

  • 20 Juni 2011 - 07:26

    Paul De Wolf:

    Goed te horen dat je het nog steeds leuk vindt, ondanks chagrijnige bazen en zo Maar ik ben wel een beetje jaloers op je duikavonturen. Eigenlijk wel grappig 's avonds een kat die overdag op vissen gaat.............
    succes en geniet ze

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 29694

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 05 September 2014

De weg is weg

29 Juli 2013 - 02 September 2013

Le cheval Rouge

26 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Back to basic, als Godin in Frankrijk

15 December 2011 - 29 December 2011

Van waterrat tot woestijn rat en een vleugje Afrik

10 April 2011 - 21 Augustus 2011

A summer with a smile...

29 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Touren rond de Middelandse zee

15 December 2010 - 29 December 2010

Sri Lanka ft Holland

Landen bezocht: