Lazy sundays en Fiesta - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu Lazy sundays en Fiesta - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

Lazy sundays en Fiesta

Door: tessa yanover

Blijf op de hoogte en volg Tessa

05 Juni 2011 | Spanje, Madrid

week 8 en 9

het heeft weer even p zich laten wachten... Als antwoord op jullie reacties. Nee ik was niet dronken ik typte op een duitse laptop. En die dingen zijn al netzo raar als de duitsers zelf :)

I love zondagen. Inmiddels alweer regen, maar met de zon in mijn lichaam en bruin gebrande huid was het vorige week een echte vakantie dag. Heerlijk op het strand gelegen met Johanna. Als afsluiting zijn we naar een grillhouse gegaan waar we om 10 uur in de avond aan een half konijn zaten :)! jumm. Johanna.s boyfriend sergio weet veel leuke stekkies om te eten. J eweet hoe die spanjaarden zijn hea, iedereen kent iedereen...

*MIDNIGHT happyhours*
Sinds mijn buren inmiddels al 2 weken terug mij op visite gevraagd hebben heb ik meer afstand moeten doen van mijn heiligdom... Ik bezoek mijn bedje nu pas rnd 4uur. en z kwam het dat mijn dagen een poolse afsluiting krijgen. Hoe gezond ik bezig ben blijkt maar weer, mijn watertje werd ingeruild voor een Pools watertje. ' Nastrovika' maar met mate natuuuurlijk;) Gelukkig s' nachts mijn buikje tevredenstellen met tosti's en tomaat. Aangezien ik beging van de maand veel sliep had ik een voorraadje nachtrust over:P
Zo belande ik na lang aandringen op het strand waar een pools spaans feestje aan de gang was. Nu kunnen mijn hersenen het niet meer aan op dat tijdstip nog te gaan nadenken of vertalen en dus was het bezoek erg kort. Viva la luna...
De lucht echter was boeiender. Betverend. De maan was oranje, het water kleurde zilver en goud. Zoals elke avond twinkelde talloze sterren hoog in de hemel. Voor mij alsnog een betoverende avond ;) en zoals het hoort toch nog netjes thuis gebracht haha.

* gevecht om kussen? *
Ons kent ons. Die nederlanders met hun 3 smakken op je wang. Altijd al een hekel aan gehad. In mijn vrienden groep begroetten we elkaar met een simpele knuf. In heel rest van europa is het simpel 2 wangen, 2 kussen. Hoeveel spanjaarden ik nu gekust heb? pfff... Zelfs hij en zij die je niet kennen drukken 2 kussen op je wang. Maar je naam? die vergeet men weer. Zo kan het zijn dat je p een avondje in de disco toch nog met mensen ' gekust' heb :P...

* It's raining......man*
Dat ik in de smaak val blijkt maar weer als de 3 heren op een avond voor mij knieeen. Wanneer ik in de deur opening sta. Hoe kan ik dan nog serieus blijven. Als 3 man je zo meeuitvraagd dan kan je haast geen nee zeggen toch:P? Natuurlijk brachten de heren mij netjes thuis. Zo'n 5 stappen waar ik vandaan kwam haha. Voordeel van feestjes bij de buren. Het kostte me enige moeite serieus te blijven bij het ontbijt toen ik iedereen weer aan het werk zag:P wat een verscheel.

De vlgende dag komt de 3 jarige Tim stoer naar mij toegelopen. Het manneke die aan het begin van de week niet naar mij wilde luisteren en zo koppig was dat het schattig begon te wworden werd langzaam mijn manneke. Want juist die vissen die moeilijk bijten zijn voor mij de vissen die ik vangen wil:P
Het ventje drukte een kus op mijn hand die chameur en ik kreeg ook nog een smakzoen op mijn arm. Daarna rende hij stoer naar papa. Trots op zijn prestatie. Wannneer ik met mams spreek moet zijn Dinosaur Rex uit mijn beker met water drinken. We lachen alle 4:P en wanneer ik een week later de dino in de keuken vind denk ik weer terug aan mijn kleine ventje. Die dino is echter verzopen in een glasbier :P

anyway it's not only raining mans... het hoost al dagen flink en mooie disco effecten in de lucht. Jammer voor de mensen die hier maar paar dagen zijn, want nat blijft het...

Poesje maaauuuww
Wanneer ik op een dag na cats de koelkast open om mijn aardbeien te eten voor ontbijt...wordt mijn vreugd teleurgesteld, de aardbeien zitten onder de poes:(

* wie ben ik?*
Dat ik de stoere kater speel bevalt me wel, teminste wanneer ik zelf geen kater heb;) maar als het op mannenzaken neerkmt moet ik altijd de man spelen. Ik weet ik heb een geweldige uitstraling op hey podium, maar waarom moet ik dan alle mannenrollen spelen hahah. Is het mijn haat voor make up? mijn elegante sexy korte haar of omdat ik graag een biertje drink met de heren na werk? Volgens mijn collega heb ik een stoere houding over mij heen hahahaha. DUS ik funcctioneer prima als man. Hmmm...no comment dacht ik zo. Gelukkig heb ik geen baardgroei en blijft mijn vrouwelijke charme me altijd bij* BUUURRRPPP* - oops pardon.

* boa's en tasjes*
40 KILO aan tassen en schoenen om mijn nek gehangen. Een pracht exemplaar van een albino slang uit Brasil en een mooie boa. Wat een pracht beesten. Geweldig om die tong langs je huid te voelen.:P
Die boa was zo dik als 2 autobanden samen of mijn 2 bovenbenen ofz hahah.
hij was zo'n 4 meter en toch nog een baby. Hmm toch weer eens wat anders dan animal planet dacht ik zo. Zoiets vasthouden is op zijn duits: Spitzeee

* Schildpadje*
en om even in het reptielen wereldje te blijven hangen... De 5 jarige Nico drukt een kus op me wang en duwt een schildpad knuffel in mijn handen en een stukje energie: Een snicker.
Mijn avond kon niet meer stuk ik straalde van vrolijkheid ik vond het zo lief dat gasten bij vertrek cadeautjes geven:) Ik geef de blonde knul en zijn ouders een kus. En stuiter verder spelend met de kleine Nico. Die nu alle aandacht krijgt van mij. We rennen rond, spelen riddertje, ik neem het ventje op mijn rug en het giert het uit van plezier. Tot ik om 12 uur met spijkerbroek en al voor de 3e x in 2 maanden tijd in het zwembad gegooid word hahah. Ze klappen, maar de show is over. Irak en Rafael(2 vrienden die in bar werken) kijken me lachend aan. You want some water? Nooo she drinkend enough water frm the pool give here a cocktail. Zegt de baas.
en dat was het begin van een lange avond. Ik trek mijn broek uit en trek een broek die 4 maten te groot is uit de kast.Pas toen de vogels floten, de onweer in de verte nog rommelde en de lucht langzaam goud kleurde werd het tijd voor mijn bedje. Normale mensen waren alweer aan het werk :P

jaja lieve weblogfans en dat waren alweer de nachtelijke avonturen van Tessje in Mallorca. It's crazy hier...
Van arbeid is weinig gekomen deze dagen, onze Teamleiter is laten we zeggen momenteel niet mobiel ze moest 7 dagen rust nemen muwhahah. Dat heeft de kans gegeven om de sfere tussen mij en mijn collega's eindelijk te verbeteren.... Het zijn 5 leuke dagegn geweest en we denken allemaal het zelfde: we hebben onze bazige kat eigenlijk niet nodig:P! Anyway volgende week komt er een nieuwe animateur bij in ons team en ben erg benieuwd hoe de rangorde er dan uit komt te zien...
Voor nu kon ik teminste slapend rijk worden want het matras wat ik backstage had laten liggen lag erg lekker. Ach bovendien regende het gister non stop en ben ik van de week zelfs met een opblaas boot de straat opgerend en viel Aqua fit en fun erg in het water:P.

Voor nu wordt het een bezig weekje. 3 Shows en 3 vrije dagen:) Mijn ouders komen vanacht aan en ik zal wel tussentijds op stap zijn enz:)
Anyway later hiermeer over.

Voor nu keep on smiling babe. Innige blijdschap verlengt je dagen.

Hasta la pasta.
Adiosssss
Tessje xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 29694

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 05 September 2014

De weg is weg

29 Juli 2013 - 02 September 2013

Le cheval Rouge

26 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Back to basic, als Godin in Frankrijk

15 December 2011 - 29 December 2011

Van waterrat tot woestijn rat en een vleugje Afrik

10 April 2011 - 21 Augustus 2011

A summer with a smile...

29 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Touren rond de Middelandse zee

15 December 2010 - 29 December 2010

Sri Lanka ft Holland

Landen bezocht: