Gekat,gekrab en kattenbelletjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu Gekat,gekrab en kattenbelletjes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

Gekat,gekrab en kattenbelletjes

Door: tessa yanover

Blijf op de hoogte en volg Tessa

21 Mei 2011 | Spanje, Madrid

week 6 en 7...

het heeft even geduurt ivm internet problemen en wachtwoorden maar tadaaa here i am...

Gasten vragen soms wat ik echt mis van thuis...Komt ie:

De pinda/oude kaas...
al ben ik yelf nu thuis de baas.
De hollandse duinen en het strand.
Schelpen yoeken aan de waterkant
Ik mis mijn bed en mijn kussen...
de sport om het vuur in mij te blussen
Ik mis jouw schouder om tegen aan te kruipen.
Om 4 uur s# nachts de trap op sluipen.
De appelsaf of het blond schuimend bier.
De kleine fun momentjes vol plezier
Ik mis de beste opschepster van het land.
Filmavondjes of kilo's zand
thuis mijn eigen yandbak bouwen.
Mams die de was staat op te vouwen.
Maar er is 1 ding nast alle kleine dingen in mijn leven...
Die mij als Hollander zoveel energie blijft geven.
En dat 'iets' ...
is mijn eigen ros, mijn fiets!


' werptalent '
hoe brengen Mallorcanen de post rond?
Autoraampje open, de krant in het midden van de hotel deuren gooien, zo dat ye nog open gaan ook...En dan vol gas weer wegrijden.

# cat en mouse#
Soms moet je toegeven aan de fouten die jeyelf niet gemaakt hebt. Om wellus niettus spelletjes te verkomen. Met mijn koppigheid en boosheid was dit een hard eitje om te pellen. Gelukkig heb ik in klas 1 al tot 10 leren tellen. En alle van ons weten dat ik nooit mijn vader land you discrimineren noch de rug toekeren yzal. Als er dan een engelse komt die zegt dat ik hun taal niet spreek en het werk wat ik doe niet waaaard ben oops... Dan speelt die met vuur :P
en dat terwijl ik gewoon mijn werk met de kids deed en mevrouw toch echt zelf zei niks met me te maken wilde hebben. :S
ach het gaf mij de power om een goeie comedy show op de planken te zetten:P

# Hollander angstig voor wiet#
Johanna en ik gaan naar een bar om een drankje te doen... She: don't be scared if you see a joint...
Een blik is genoeg en we schietten beide in de lach...Oops you are from Holland ofcourse haha.

Miauwww
Hoewel mijn grootste kat mijn collega is op haar tijd.... Kroop ik vorige week vrijdag in de rol van een stoeipoes/ kater. Met mijn leren jas, een bus haarlak in mijn haar en yelf geschminkte kattenkop was ik er helemaal klaar voor. Vol trots de priemere van cats. Het gevoel wat er dan door je heengaat tijdens yo# n show moet je eigelijk yelf beleven. Toch zal ik je handje helpen. GE-WEL-DI Adrenaline pompt yzich door je bloed. Gewoon jezelf helemaal laten gaan. Niet denken maar doen en alles ging vanzelf. Koprol, handstanden en danspassen. Zweet spatte in het rond :P mmaar het publiek vond ons super. een staande ovatie...en dat terwijl de show nog niet afgelopen was hahah.
A.s donderdag mat het tijgertje in mij weer los. Natuurlijk handtekeningen en foto's na de show... voor mijn fans thuis die dat niet kunnen... wie mij opwacht op schiphol krijgt een lief kopje van me.

....ruiken jullie ook wat?is het mijn ego?

Sportrecept...
Men neme een boom, een kussen, twee riemen, goede muyiek en een beetje agressie... Voila het recept voor een effectieve uitlaat klep.

en dat was het alweer voor deze weken.
Deze dagen niks bijyonders gebeurd.
Laatste vrije yondag lui gedaan en morgen lekker naar het strand enzo. Het hotel is volgeboekt en de drukte komt op gang. Rijen staan er voor het buffet. De ruzies met mijn collega's nemen al af na een aantal vergaderingen tot in de nacht. De vermoeiedheid heeft mij in zijn macht maar dat weerhoud mij niet van een feestje vanacht:)! Mijn kamer is al aardig behangen met super leuke kaarten-maar meer is altijd welkom- en het personeel van het hotel word met de dag leuker en gezelliger ;)
oftewel ik blijf het van de positieve kant bekijken. over 2 weken komen paps en mams en dan een paardagen vakantie:D!!!!! dat word ontdekkingsreis:P
hopelijk snel weer een geile show en de dansen van Saturdaynight fever, grease en mama mia staan voor volgende week op het programma... en ik? heb solo... Stayin alive and nightfever :P

hoop snel weer op mijn eigen kids van 7 tot 12 jaar want mama van 10 kids van ongeveer 3 tot 5 jaar is voormij...tsja.... Iets teveel van het goede haha:P kun je het je voorstellen? nee, gelukkig maar.

tot slot...
Wie nooit droomt verslaapt zijn mooiste leven.
So keep dreaming babe!!

Liefs,
xxx
Tessje

  • 22 Mei 2011 - 09:56

    Els De Wolf:

    Er is al weer veen enveloppe onderweg hoor. xx

  • 22 Mei 2011 - 10:48

    Papa:

    Leuk stuk. Zie wel dat je problemen hebt met y en z :)

    Veel plezier de komende week.

  • 22 Mei 2011 - 10:59

    Eef:

    'z' zeer zeker zoek? :p weer leuk om te lezen. je hebt in ieder geval beter weer. x

  • 22 Mei 2011 - 12:40

    Paul De Wolf:

    Heb je zitten tikken na die joint of is het gewoon een spaans toetsenbord?

  • 23 Mei 2011 - 08:07

    Dree:

    Tessa! Weer een leuk verhaaltje, maar wat is er gebeurd met je 'z' ?! Leuk om te lezen dat je een zeer goede keus hebt gemaakt met je uitstap naar t buitenland. Als t maar niet té leuk wordt, je moet wel ooit weer terugkomen hoor!! Je hebt hier ook lieve kindertjes en je mag je hier ook zo vaak als je wil verkleden en schminken ;) Veel plezier nog!! Gr Dree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 29694

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 05 September 2014

De weg is weg

29 Juli 2013 - 02 September 2013

Le cheval Rouge

26 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Back to basic, als Godin in Frankrijk

15 December 2011 - 29 December 2011

Van waterrat tot woestijn rat en een vleugje Afrik

10 April 2011 - 21 Augustus 2011

A summer with a smile...

29 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Touren rond de Middelandse zee

15 December 2010 - 29 December 2010

Sri Lanka ft Holland

Landen bezocht: