Voorwoord - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu Voorwoord - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Tessa - WaarBenJij.nu

Voorwoord

Door: tessa yanover

Blijf op de hoogte en volg Tessa

12 Juli 2012 | Nederland, Noordwijkerhout

Bonjour

"Lik all great travelers, i have seen more than i remember, and remember more than I have seen..."

Het is weer zover. Na mijn duikavonturen van afgelopen winter duik ik nu de natuur in. Het is back to basic en dus de vraag of ik zo 'basic' word dat ik mij straks afvraag wat internet is :P.

Voor iedereen die nieuwsgierig is waar de reis heen gaat vertel ik vol trots dat ik op vrijwilligers-werkvakantie ga.

Voor meer info kan je rondsnuffelen op de site. http://nl.puylagorge.eu/
Dit is een kleinschalig project om gezinnen met gehandicapte kinderen, zowel geestelijk als verstandelijk een mooie zomer te laten beleven. Een zorgboerderij, biologische producten en volop genieten voor iedereen. Net als Mallorca zal ik voor de animatie van de kids zorgen. :)

"Good company in a journey makes the way seems shorter"

Als alles goed gaat vertrekken ik en Mark, een muziekmaat van mij een paar dagen voor aanvang naar Frankrijk. Waar we stranden is nog maar de vraag. Wordt het Bivakeren(overnachten in het wild niet langer dan één nacht toegestaan in Frankrijk) Of toch een kleine natuurcamping? We zien wel, belangrijk voor mij is dat ik weer iets nieuws mag ervaren. Nieuw avontuur, nieuwe mensen, nieuwe plek en een prachtige ervaring staan mij hopelijk te wachten.

"One way to get the most out of life is to look upon it as an adventure..."

Elke reis is een weg tot zelfontplooing, en nieuwe kennis.
Elke reis is een manier van ontdekking van het onbekende. Je weet niet water er komen gaat, reizen is netzo onvoorspelbaar als een spannende film!

Alles kan, alles mag is mijn motto!
We gaan het beleven. De tent is gekocht. Mijn mobiele huisje voor deze vakantie en hopelijk nog vele zomers :)!

Follow me on Waarbenjij.nu en laat gerust een comment achter na het plaatsen van mijn wilde avonturen ;)!
Zoniet ;) dan mogen jullie wachten tot einde van de zomer voor een reisverslag om van te smullen :)!

Puur omdat reizen en schrijven mijn passies zijn! Daar plukken zowel jij als ik de (passie)vruchten van ;)

"The world is like a book, and those who do not travel read only one page"

  • 13 Juli 2012 - 05:49

    Ellen Van Der Niet:

    Hoi Tessa,

    Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag. Dit wordt vast geen saaie "vakantie". Geef je het varken een knuffel ? XXX

  • 13 Juli 2012 - 09:11

    Els De Wolf:

    Yep, en wij ondersteunen je gedachtegoed. xx

  • 17 Juli 2012 - 11:37

    Paul De Wolf:

    Pas goed op jezelf, maak er een paar mooie weken van en ik ga er van uit dat als jij bent gearriveerd, het zonnetje schijnt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 29694

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 05 September 2014

De weg is weg

29 Juli 2013 - 02 September 2013

Le cheval Rouge

26 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Back to basic, als Godin in Frankrijk

15 December 2011 - 29 December 2011

Van waterrat tot woestijn rat en een vleugje Afrik

10 April 2011 - 21 Augustus 2011

A summer with a smile...

29 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Touren rond de Middelandse zee

15 December 2010 - 29 December 2010

Sri Lanka ft Holland

Landen bezocht: