kaaskopje en de 22 braatworsten - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu kaaskopje en de 22 braatworsten - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

kaaskopje en de 22 braatworsten

Door: tessa yanover

Blijf op de hoogte en volg Tessa

16 April 2011 | Spanje, Madrid

ollaaaa beste vriendjes en vriendinnetjes en lieve fam.

er is alweer een ganze week voorbij
voor ik begin draag ik deze blog op aan de gene die mij door deze week heen heeft gesleept. Het was zo super...
Ik ken jou, mijn grote liefde al sinds mijn geboorte. je bent altijd dichtbij geweest. Al heb ik dat niet altijd geweten. je maakt mij zo blij met jouw warmte. Sleepte mij door koude nachten en warme zomerdagen. Ving mij op als ik kwapot uit werk kwam of verdrietig was... je straalt altijd uitnodigend. elke ochtend als ik wakker word laat ik jou met moeite los. Nu ben ik je met de dag meer gaan waderen. Mij steuntje in de rug. Jij mijn Bedje... Ich liebe dich...*smile*

Maandag
de kennismaking begon al gauw.
A, Tessa was ist deine liebelingsessen?
B, Doch, das müsse käse sein.
Zo is het de hele week al een kaasfestijn.

Onshuiswerk hadden we opgekregen.
Swingen, dansen en bewegen!
Terug naar de kindertijden op het speelplein, ik voelde mij weer even klein.

Zoveel verschillende spellen gespeeld en geleerd, en natuurlijk met mijn onhandigheid mijzelf bezeerd.
Nog meer dansen en mijn lichaam in leuke posities draaien. Hanstand Yoiga en met de armpjes zwaaien.(Clubdans geleerd, de dans die we 4x per dag doen voor de gasten)

Toch is mij gelukt en heb alle situps netjes gedaan.
Frau O, ist meine naa(check google of youtube)
De show hebben we in 2 dagen in elkaar gezet. Tot de laate uurtjes oefenen.
Ik werd verliefd op mijn bed.Toch met stokjes mijn ogen opengehouden.
En mijn lichaam in ganz geile posities gevouwen.
Een piramide bouwen en los gaan op greacelightning!
Als kers op de top...
mocht ik boven op!

Woensdag
Wil jij een dropje??

Ook heb ik ze een lesje (nederlands) geleerd. Dat ging werkelijk ganz gesmeerd.
¨sch en oe¨
Wie bitte, alles goe?

De vloegende zinkende hollander...
Woensdag hebben we een pret gehad.
Met spelletjes in het zwembad.
Ik moest op een doek gaan liggen in het water...
Wat eindigde in zinken en een hoop gesnater.
Ze tilde me met zijn alle op en neer.
Ik voelde me even zweven en licht als een veer.
De vliegende hollander ging koppie onder, ik kan je vertellen lachen onderwater geeft een hoop gedonder.

In de avond hebben we een ¨mini disco¨ voorgedaan. Dat houd in een uurtje gekdoen met de kleintjes die naast je staan. Zingen en dansen met de kids.
Echt helemaal met duitse hits.
Plots veranderde ik van aap in olifant naar een indiaan.
En moesten we met ze alle in een kringetje dansen, springen en staan. echt geweldig de slappe lach gehad om zoiets te doen...

Donderdag.
Hoella hoeppen als clown

Hoella hoep is niks voor mij- note to myself- Doch maakte ik iedereen blij!
Ik en mijn onhandigheid elke dag.
Dit clowntje zorgde altijd wel voor een lach.
De hoepel vloog door de lucht en landde op mijn neus.
Ja... dat hoella hoepelen was niet echt mijn keus.
We moesten een kindershow voorbereiden-alsoefening- de jongens verkleed als spicegirls meiden.
De meiden verkleed als backstreet boys.
Dat eindigde in heel wat moois!

Maar helaas na al die lol...
moesten we ook de hele week naar ¨school¨.
Theorielessen over manieren naar de gasten toe, je-zus dat maakte mij moe.
Al die regels... Microfoontraining, schminken enz verder.

Vrijdag en zaterdag...

Ja en nu zit ik hier... het is zo snel gegaan. Ik weet nog de eerste dag dat ik op het podium heb moeten staan. Gisteren een geweldige show gehad. Mijn gezicht in de plamuur, roze oogschaduw en rode lippen als glazuur. :P
en met een blonde pruik was ik net een barbiepop...Ik moest een levend muziek instrument spelen de zaal stond op zijn kop. Een harmonica(vandaar de situps) op mijn rug, een piano, basgitaar of een trommel.. Ik heb het wel gevoeld in mijn spieren hahaha. Daarna de dans greace gedaan.. En ik was rond 1uur naar bed gegaan. De rest ging naar de kroeg en kwam terug.... veels te vroeg. Rond 8uur kwam mijn kamergenootje binnen. Ik lag al uren onder de linnen.
Maar wat mij nu te wachten staat ik weet het niet. Een hoop plezier, dansen en lol.
want ik ben ingedeeld in de kindergroep.

volgende week misschien weer een nieuw verhaal. Wie weet weer in rijm? laat mij even weten of het makkelijk las.
Doei doei, tjusch und viele Spasss

Liefs,
Tess

  • 16 April 2011 - 09:54

    Annabelle:

    He meisje! Klinkt fantastisch daar! Ben benieuwd naar foto's en opnames van de show. Heel erg veel plezier en veel genieten daar! Liefs! x

  • 16 April 2011 - 09:55

    Kussen:

    En ik maar denken dat je mijn hoofdkussen bedoelde:). Liefs

  • 16 April 2011 - 11:18

    Pappa:

    Dat rijmen van jou gaat heel goed. Bewaar je de details voor jouw eerste boek?

    Groeten en veel plezier! :)

  • 16 April 2011 - 16:04

    Eef:

    klinkt gaaf! Leuk al dat toneel/dansen etc! Have fun daar en je rijm was cool :D x

  • 17 April 2011 - 19:43

    Femke:

    Heey lekker ding <3

    Ik vind het wel grappig dat gerijm van je, maar als je het niet doet, lees ik je blogs ook met heel veel plezier. Whatever you like, dus ;)

    Have fun verder! <3

  • 18 April 2011 - 08:40

    Paul:

    Mocht je nog wat duitse muziek te kort komen, ik heb nog wel wal schlagers op de kop weten te tikken (Heino, eddy christianie etc
    Succes!

  • 20 April 2011 - 10:01

    Ivanhoe:

    Dit leest best fijn, ook al is het op rijm;) Veel fun! Besos!

  • 21 April 2011 - 10:57

    Karin:

    Ganz tol wat je daar allemaal meemaakt! Ik blijf je volgen! Dikke zoen, Karin

  • 26 Augustus 2011 - 16:03

    Tessa :

    Ivan ik ben jullie e-mail adress kwijt, als jullie het echtpaar waren in het voorseizoen kan je dan jullie e-mail adres mailen ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 29694

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 05 September 2014

De weg is weg

29 Juli 2013 - 02 September 2013

Le cheval Rouge

26 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Back to basic, als Godin in Frankrijk

15 December 2011 - 29 December 2011

Van waterrat tot woestijn rat en een vleugje Afrik

10 April 2011 - 21 Augustus 2011

A summer with a smile...

29 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Touren rond de Middelandse zee

15 December 2010 - 29 December 2010

Sri Lanka ft Holland

Landen bezocht: