2 blauwe ogen, kinderliefde en ongewenste gasten - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu 2 blauwe ogen, kinderliefde en ongewenste gasten - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

2 blauwe ogen, kinderliefde en ongewenste gasten

Door: tessa yanover

Blijf op de hoogte en volg Tessa

24 April 2011 | Spanje, Madrid

Blog 2 draag ik op aan paps, thanks voor die 2 linkerhanden. Ik wacht nog altijd op een linkshandige schroevendraaier. Mam: die mij altijd geleerd heeft met weinig tevrede te zijn en natuurlijk haar gezonde levenstijl. Nu denk ik bij elke slagroomsoes aan het aantal situsps die ik mag gaan maken naast mijn bed. YES! en de liefde voor de natuur die het makkelijker maakt mijn kamer te delen met onzijdige wezens.

*Mallorca*
Wat een toeristen ort zeg! Tering...
Maar de nieuwe reis was niet op een kameel noch ezel of in een jaguar, maar in een opel :P
De rit echter was prachtig. Mallorca is een groen eiland dat je alles bied. Gezelligheid, disco en muziek, zee en strand,... de zon is momenteel ff op vakantie...
Voor de sportieveling kan je hier veel fietsen, bergen en wandelpaden erg mooi! de cultuur junk doet genoegen met oude stadjes en dorpjes en boerenlandschappen met buitenaardse molens in het midden.

*primitief*
Toen ik schreef dat ik het luxer zou krijgen dan vorige zomer waar ik 2,5 maanden in een tent sliep wist ik nog niet wat mij te wachten stond...
tot ik de sleutel in de deur stak, verder kwam ik niet. Ik mocht mijn deur intrappen - lang leve bodycombat van de sportschool, heb ik toch nog wat geleerd daar:)- de sloten waren vastgeroest. Ken je de lucht van de zolderkamer van je oma? of een ouderwetse bieb? die lucht kwam mij verwelkomen...
Na het verslepen van de meubeles en de inrichting was ik aardig tevreden. Tijd voor schoonmaak.
In mijn kast had fam spin zich genesteld. de kleintjes speelde tikkertje op mijn matras.
Ik haalde de kleintjes weg en maakte snel mijn bed op. Toen ik een bezoekje gaf aan de douche had picosso zich uitgeleefd of een soort uit de schimmelachtige had zijn huisvestiging gevonden. De muren hadden een opvallend kleurtje...
Vandaag even de boel in het sop gezet... toen ik om 9 uur mijn oogjes wilde sluiten storte na 1 min mijn bed in. Tuurlijk ik ben altijd al een dwarsliggertje geweest, maar zo letterlijke bedoelde ik het niet:P ik had me suf gelachen en daarna toch maar even de poten er opnieuw ondergezet. 2 linker handen hmmmz...

*kinderliefde*
Buiten het feit om dat ik in een student achtig ort terecht gekomen ben maakt mijn werk wel een dele goed... ik mis bepaalde mensen heel erg:$!! Ik heb ana sofie|(10) iets van mijn avontuurlijke kant meegegeven door een leuke wandeling te maken. Woensdag met de kids 3 uur in het zwambad gestoeid. De krassen stonden op mijn rug en met een bal in mijn oog...had ikalvast 1 blauw oog. Toch wel lol gehad... De kids zijn snel tevreden en luisteren altijd. Ik krijg aan de lopende band knuffels en ze vinden alles leuk om te doen. Het seizoen is nog vers... helaas moet ik de groep van deze week morgen uitzwaaien:(
Ik voel mij net moeder aap de 7 jarige Hannah hangt op mijn rug en we spelen paardje samen.

*mooie momenten*
Omdat de drukte nu pas opgang komt deed ik deze week ook de kleintjes. Het voelt zo fijn als een kleintje je hand pakt, of nog beter om je kan lachen... dat laatste lukte me tot nu toe elke dag.

*clowni*
Clowni "ich liebe dich" zegt de 4 jarige Malou als ik op een zonnige dag niet in mijn clown kostuum gehezen ben en geen rotzooi op mijn gezicht heb, maar gewoon Tessa ben.

Tessa kan je beledigd kijken? Vraagt de 15 jarige Jana aan mij:P... Dan moet je me eerst beledigen zeg ik :P...
"DU BIST BLÖD" dat is genoeg voor mij met een pruillip ren ik naar buiten en stampvoets ga ik op een zonnebed overdreven liggen huilen. *bam* daar valt Jana van een iniminie krukje die vor de kleintjes is bedoeld. Ze pakt mijn hand en wrijft erover Sorry zegt ze met een big smile:D
Ana sofia en hannah springen boven op me en beginnen me te kietelen. NEEEEEEIN gil ik. en als ene oma met nordic walking sticks loop ik weg.:P
ze weten me te vangen en ik klem mijn handen en benen om een paal heen. Ik zet mijn muts van mijn te grote vest op. In,inmiddels heb ik publiek want wat ouders zitten lachend op het terras toe te kijken.
Ze proberen mij het zwembad in te slepen, maar ik zeg dat ik ziek ben en ze geven op.... 10 min later zit ik vastgeboden en dansen ze me vrolijk om me heen.

*beestenboel*
Om nog maar twe zwijgen over de minidisco waar je een lachkick van krijgt. Tuurlijk koprol, handstand en verstoppertje door de zaalheen :P
Wanneer ik op een vrije avond de techniek in orde maak vragen de kinderen aan mijn collega's waarom ik geen clowni was:P
"Clowni hat sein freunden gefragt für heute abend" antwoorde ik later.
tijdens spelletjes avond speel ik met een ballon en al snel volgt de rest mijn voorbeeld. Malou rent op me af en wil haar hele ballon volgetekend hebben met poesjes, hello kitty honden en alles wat harig en schattig is. de 15 jarige Jana wil een handtekening van me:P en zoë die het zelfde vest heeft als ik wil op de foto samen:)

*op weg naar de dokter|*
Helaas voelde ik me steeds slechter. Gloeiende nacht achter de rug. Toch maar even naar de dokter. Dat was me een avontuur hoor. Kreeg voor 20 min een zuurstofmasker op zodat ik weer wta lucht kreeg. Foto's gemaakt van mijn longen. Beetje verzwakt en opgezwollen maar met wat antibiotica hoop ik snel de oude te zijn. Ik voel me net een hamster met opgezwollen wangetjes:P

*oogje op...*
Ik hoop trouwens niet dat ik mezelf nogmeer mishandel want ik werd van de week wakker met... jep een blauw oog. Toen had ik opeens 4 groen blauw ogen hahah:P Waarschijnlijk vond ik de muggen niet zo lief en heb ik mezelf geslagen in mijn slaap. Komisch tafareeltje...

*COMEDYSHOW*
heb afgelopen donderdag ondanks de koorst een geweldige show op het podium gezet. mOest mezelf schminken met behulp van lipstik en meel. :P! De zaal en mijn collega's konden hun lach niet inhouden:D

*ontbijt op bed...*
en dan komen we bij het laatste kopj eaan van mijn 10 bladzijde lange verhaal :P... Hoop dat je genoten heb? als kers op de slagroom... check je bed voor het slapen gaan...
Ik had je verteld over de geleedpotige vriendjes en de schimmelachtige picassos...Nieuw in de catogorie: Weekdieren. Naaktslak op bed. Ik lach en vind het vies tegelijk. Ik heb maar potje zout naast me bed staan. Dan droom ik ook niet zo flauw meer.

Tot volgende week misschien... Wie wete met nieuwe huisdieren en wie weet een nieuw rijmpje...

Liefs,
xxx
Tessje

  • 24 April 2011 - 07:39

    Ivo:

    Waar blijven de foto's?;) x

  • 24 April 2011 - 09:55

    Eef+mike:

    beterschap, we hopen dat je je snel weer goed voelt! Gelachen om je clowns avonturen. Enjoy, enjoy. xx

  • 26 April 2011 - 10:44

    Karin:

    Jee Tess, je bent onherkenbaar op de foto!! Ik neemtenmineste aan dat jij de clown bent links ;) Hoop dat je het allemaal volhoudt maar je hebt energie genoeg! Heeft de antibiotica een beetje gewerkt? XK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 29694

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 05 September 2014

De weg is weg

29 Juli 2013 - 02 September 2013

Le cheval Rouge

26 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Back to basic, als Godin in Frankrijk

15 December 2011 - 29 December 2011

Van waterrat tot woestijn rat en een vleugje Afrik

10 April 2011 - 21 Augustus 2011

A summer with a smile...

29 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Touren rond de Middelandse zee

15 December 2010 - 29 December 2010

Sri Lanka ft Holland

Landen bezocht: