Blauwe kamelenbulten met hanenkam op de fiets... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu Blauwe kamelenbulten met hanenkam op de fiets... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tessa - WaarBenJij.nu

Blauwe kamelenbulten met hanenkam op de fiets...

Door: tessa yanover

Blijf op de hoogte en volg Tessa

03 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Blog 3 draag ik op aan alle ouders met kinderen... want pas als je ze zelf hebt weet je hoe zorgzaam en allert je moet blijven:p...
ik kort mijn verslag helaas vandaag een beetje in omdat ik op internet in het hotel zit.
Donderdag was ik partime moeder van 10 kinderen tijdens een boottrip op zee...Kapoet was ik :P
Ook aan mijn trouwe Trek mountainbike die ik zondag erg miste tijdens mijn fietstocht door mallorca hahah


Showtime bont en blauwauw...

En hoe is het om cup D te hebben? Melig sla ik opp mijn nep borsten, nog 15 min voor de show... Mijn lippen zijn rood en mijn wenkbrauwen zwart. Ik zie eruit als zwarte magica uit de donaldduck(zie FB Voor foto´s)
Het is tijd voor de comedyshow die voor mij grotendeels bestaat uit inprovisatie;)
Eenmaal onstage knapt mijn silicone tiet en val ik niet gepland van grote hoogte van het podium... snel maak ik een koprol en ik eindig in de slappe lach. Als je denkt dat kort haar een voordeel is? vergeet het maar! een busje haarlak in mijn haar hield mijn haar mooi in model... het reultaat? na 2x douche stond het nog altijd rechtop. Al werd dat mijn minste zorg,... De kids hadden een niet al te kleurrijk kunstwerk op mijn gezicht gemaakt. Zie zwart groen en blauw met goud er maar eens af te krijgen... Gelukkig ben ik geen blauwtje gelopen ;);)!!
Een leuk einde op mijn blauwe ogen verhaal van vorige week... Al hoop ik dat de blauwe plekken snel weg trekken hahah.


Inbreker 1e klas....
Eerst mijn eigen deur in moeten trappen... en nu al inbreker met Dé spatel?? Het was 12 uur en we waren doodmoe toen mijn collega erachter kwam dat haar sleutel in haar kamer lag... Al gauw brak de spatel af... en mijn huisgenoten hadden het opgegeven... ik pakte het uiteinde van de spatel en zette het als een hefboompje tegen de deur... Tadaaaa... Als beloning mocht in eindelijk slapen. Een komisch voorval voor iemand die niks nuttigs uitvoerde - in de ogen van mijn collega´s :p

Dromedaris bulten...
Nieuwe huisdieren heb ik gelukkig niet meer bij gekregen. Maar van de week tijdens het vissen ben ik behoorlijk lek geprikt. Niet zomaar een muggenbultje., Mijn arm en benen werden gloeiende heet. Er ontstond een mooi heuvel landschap. Citroen en yogurt en ik had mijn schoonheidkuurtje meteen gehad. Gelukkitg trokken de bulten na paar dagen weg. Note to myself: OORLOG! tegen muggen voeren...

Op de fiets...
Als echte hollandse fietsfanaat begin ik toch echt te verlangen naar mijn stalen ros! Om de lust een bettje te dempen huurde ik zondag een simpel fietsje. Zonder kaart ben ik op pad gegaan met de intensie: ´ik zie wel waar ik uit kom........´
VERDWAALD :d!! IK BEN IN een prachtig natuurpark terecht gekomen... vogels floten ieder hun eigen lied, het riet zong in de wind mega libelles, maar vooral.... RUST!!
ik heb zo´n 25 km gefieftst en kwam uit op het platte land. Hobbelige zand paden met stenen en koeienmest hahah. Opeens kwam ik uit op een auto weg en daar ging ik mis. Het deed me denken ana mijn fiets vakantie in Nederland en tochten door Bretagne... Op je beste spaans vraag je dan de weg... vergeten dat je geen spaans verstaat:P!
ik sprak 2 deense mountainbikers aan en volgde met hun de weg terug naar de haven waar ik simpel de zee heb gevolgd met de gedachten... ALCULDIA komt vanzelf wel op mijn pad...:P

Deze week elke dag wel op de foto gevraagd en super leuke fam heeft fotoshoot van mij en collega´s gemaakt. Een andere fam gaf mij een fles champange die ik a.s zaterdag eens lekker open maak denk ik:D!!

Ik hou het kort, en tot over een poosje want voor dit half uurtje ben ik al 3,50 kwijt :( helaas is de lieve stijn weg en kan ik dus niet meer zijn laptop lenen voor internet. maar lieve mensen heb geduld...Ik ben weer beetje opgeladen voor deze week. Natuur en fietsen zijn het recept voor rust.
Vanavond een melige bingo avond gehad in 3 ttalen en natuurlijk moest ik de boel even op stelten zetten:P

Lieve groetjes,
Tessje xxx

  • 16 Mei 2011 - 15:23

    Paul De Wolf:

    Geef me je bankrekening dan stort ik wat eurootjes en dan heb ik weer leuke verhaaltjes!!!! Deal?
    Sterkte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 29 Jan. 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 29694

Voorgaande reizen:

23 Juli 2014 - 05 September 2014

De weg is weg

29 Juli 2013 - 02 September 2013

Le cheval Rouge

26 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Back to basic, als Godin in Frankrijk

15 December 2011 - 29 December 2011

Van waterrat tot woestijn rat en een vleugje Afrik

10 April 2011 - 21 Augustus 2011

A summer with a smile...

29 Januari 2011 - 11 Februari 2011

Touren rond de Middelandse zee

15 December 2010 - 29 December 2010

Sri Lanka ft Holland

Landen bezocht: